FANDOM

Tomek Bobrzyński
Tomur
We własnej osobie
Zajęcie/Profesja Uczeń na wakacjach , modelarz
Płeć Chłopak
Wiek 15 lat
Rodzinne miasto Gdzieś na Mazurach
Pochodzenie polskie
Rodzeństwo Młodszy o rok brat - Marek

Wygląd Edytuj

Tomasz nosi jasnoniebieskie Jeansy trampki , oliwkowo-zieloną koszulkę na krótki rękaw z kołnierzem.

Charakter Edytuj

Tomasz jest rozmownym i otwartym na innych nastolatkiem. Cechuje go także pewne poczucie humoru. Jest ciekawski co robią Fineasz i Ferb .Cechuje go także patriotyzm.  Potrafi dość często znaleźć wyjście z różnych sytuacji. Jest entuzjastą lotnictwa oraz lubi sklejać i kolekcjonować modele samolotów. Jest także członkiem grupy rekonstrukcyjnej prezentującą wojnę secesyjną. Czasem podsuwa Fineaszowi pomysł na nowy wynalazek.

RelacjeEdytuj

Marek : realacje Tomka ze swoim o rok młodszym bratem są w miarę dobre. Tomek często próbuje przekonać Marka do swoich racji i przełamywać jego sceptycyzm.

Bridget : Bridget jest dla Tomka dobrą przyjaciółką , przyjaźni się z nią , bardzo ją lubi. Możliwe że jest w niej zakochany , tak samo i Bridget zdaje się odwzajemniać tę sympatię. Relację między Tomkiem a nią można porównać do relacji Fretki i Jeremiasza w pierwszej serii serialu Fineasz i Ferb.

Jeremiasz : Tomek zaprzyjaźnił się z nim i są dobrymi kumplami przez wspólne zainteresowanie grą na gitarze. Tomek często rozmawia z nim o tym co słychać.

Fretka : Tomek czasami ją odwiedza. Okazuje się że po wakacjach będzie w jednej klasie z Fretką Flynn. Nie lubi kiedy Fretka się złości na swoich braci i usiłuje ich jak zawsze przyłapać.

Stefa : Tomek ją uważa ża nieco dziwną.

Fineasz : Chłopak przyjaźni się z Fineaszem i przepada za jego niespotykanymi pomysłami na wynalazki.

Ferb:  tak jak wyżej

Baljeet :nie zostało jeszcze wspomniane o jego relacji z Baljeetem.

Buford : na początku Tomek nieco się zirytował gdy ten nie wiedział gdzie Polska , jednak z czasem nabierają do siebie lepszej relacji.

Izabela : Tom lubi jej stałą kwestię Co robicie? W opowiadaniu Asy Przestworzy jest pierwszą osobą którą spotyka w Danville i poznaje dzięki niej Fineasza , Ferba oraz Fretkę.

Linda :Tomasz traktuję panią sąsiadkę z szacunkiem i zawsze mówi jej dzień doby. Czasami jak dłużej zostanie u Flynn - Fletcherów lubi się poczęstować jej ciastkami.

Lawrence : Tomek podziwia jego rozległą wiedzę o antykach i podziela zainteresowanie historią. Jest pod wrażeniem jego sklepu z antykami.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki