FANDOM

Tajemnica klepsydry - Księga czasu - jest to pierwszy poważny projekt autorstwa elen23.Edytuj

Jest to serial,na który wpadła autorka całkiem niedawno,więc jest  jeszcze świeży. Nie miał jeszcze premiery pierwszego odcinka. Znany jest tylko szkic głównej bohaterki.Według oficjalnego źródła pilot pierwszego odcinka będzie miał premierę już we wtorek 19 listopada a pierwszy odcinek już w poniedziałek 25 listopada na oficjalnym forum fikcyjne historie.

W ciągu kolejnych dni poznamy szkice bohaterów i ich towarzyszy.

Bohaterowie i ich towarzysze: Główni:

  • Lilian Moon - Ma 16 lat,długie,czerwone włosy,zielone oczy i bardzo jasną skórę.

Jej towarzyszem jest srebrny kot o imieniu Silver.

  1. PATRZ Lilian Moon
  • Julie Fox - Lat 20,białe włosy do kostek,duże brązowe oczy i całkowicie białą skórę.

Posiada czarnego lisa imieniem Obsydian.

  1. PATRZ Julie Fox
  • Jack Beaver - 17 lat,krótkie,czarne włosy,niebieskie oczy i oliwkowa skóra.

Posiada brązową tchórzofretkę imieniem Rosolare

  1. Patrz Jack Beaver

Poboczni:

Na razie nie występują.

Świat:

Akcja serialu rozgrywa się w świecie zwanym Mentoris. Zamieszkuję go kilkanaście rodzajów ludzi:

  • Mroźni ludzie-ludzie zamieszkujący tereny opanowane przez wieczną zimę.
  • Lud Ognia-lud który wykształcił w sobie zdolność wytwarzania iskry poprzez określoną kombinację ruchów palcami.
  • Morski lud - ludzie trudniący się połowem ryb lub polowaniem na młode syreny.
  • Syreny bądź demony podobne do syren ale nie potrzebujące wody.
  • Zielony Lud- ludzie odpowiedzialni za roślinność w całym Mentoris oraz dostarczanie warzyw do stolicy.
  • Lud słońca - ich zadaniem jest odprawiane rytuałów znanych jako "magia Słońca". Przyzywają Słońce dzięki szczególnemu składnikowi zawartym w ich układzie krwionośnym.
  • Skalny lud - ludzie którzy uczynili skały bardziej przyjaznymi i nadającymi się do zamieszkiwania ich.
  • Lud pustyni- to właśnie ich zadaniem było dostarczanie piachu na budowę piramid. Obecnie dostarczają piach królowej.

W większości żaden z mieszkańców Mentoris nie wie nic o ludziach zamieszkujących inne tereny,gdyż władza zakazała podróży wszystkim którzy nie należą do Trybunału. Znane są tylko ogólne rozłożenie państw,kontynentów oraz wysp względem siebie. W całym świecie rozlokowanych jest pięć wysepek (o jednej wiadomo wszystkim, o pozostałych wiedzą nieliczni),na których stężenie magii jest tak wielkie,że potocznie nazywane są siedliskami magii. Najważniejsze siedlisko zwie się: Oko kota- zielona wysepka podzielona przez pustynie tworzy wrażenie oka. Czas płynie wolno. Ukryta jest tam jeden z pięciu talizmanów. Ukryta gdzieś na Oceanie Zaginionych.

Niektóre tereny są opanowane wojną z Trybunałem Czasu i panuje tam bezwzględny zakaz opuszczania tych terenów oraz zakaz wjazdu na nie.

Czas akcji:

Akcja rozgrywa się w roku 2167.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki